Saturday, September 4, 2010

Balik Kampung....

Semalam lebih kurang pukul sebelas pagi saya bertolak dari rumah saya di Pandan Jaya menuju ke kampung saya di Raub, Pahang Darulmakmur bersama dengan adik saya. Balik kampung lah kiranya ni.... Suami saya terpaksa bekerja pada hari raya ini (AGAIN!) so saya ambik keputusan untuk balik beraya sendiri. Tak sanggup dah melangu sensorang kat rumah time bila dia tgh kerja. Tambah pulak mak saya beraya sorang tahun ni. Dua dua adik saya beraya kat kampung wife diorang.
Semalam sampai, biasa jer... Hari ni dah boring. Sebab kat kampung ni tatau nak buat apa. Klu kat rumah sendiri tau je apa nak buat. Masak, buat kuih, basuh baju, layan Bizzy Bee. Kat kampung Bizzy Bee tak kisah kat ibu dia sangat. Ibu boring.......
Hoh.... Takde apa dah nak cakap rasanya... Tunggulah dua tiga hari kat sini baru kita story story yek.... Tata....

No comments:

Post a Comment