Thursday, October 7, 2010

Nayah Semakin Nakal....

Dairy-free chocolate cupcake utk Nayah. Suka sangat dia... Al maklumlah dia kan tabole mkn kek kedai sbb ada butter n milk. So saya buat utk dia. Satu adunan dpt 50 pcs (lebih kurang).



Dah lama tak menulis. Sbb bizi dgn kehidupan harian bersama Nayah yang semakin terserlah kenakalannya. Habis semua tempat diselongkar, dipanjat, macam macam lagi. Lasak mengalahkan budak lelaki.


Tadi ternampak poster promo filem Narnia baru, Voyage of the Dawn Treader. Terus bagitau suami saya filem Narnia baru nak kuar Disember ni. Dia tanya Dawn Treader tu apa. Saya pun tatau so gi lah google. Ropenyer Dawn Treader tu nama kapal King Caspian X. So maknanye cerita ni ada kaitan dgn pelayaranlah.


Saya memang suka dgn cite cite ngarut nih. Tambah lagi ngan CGI yang gempak lagi semangat nak nengoknyer. Cite animasi, cite dongeng, cite adventure, cite komedi saya memang suke nengok. Klu cite yang serius saya suke tgk dvd kat rumah. Cite sedih n romantik saya tak suke. Geli.... sbb nanti ada kuar dialog yang meraban tu dari sedih n romantik terus saya gelak. Serius....


Dulu masa bujang saya secara puratanya tgk wayang seminggu sekali. Paling kurang pun dua kali sebulan. Selalunya saya tgk petang lepas kerja sebelum off day. Kira lepas tension kerja seminggu la. Skang ni mana nak dapat lagi tgk wayang seminggu sekali. Wayang last saya tgk was Tropic Thunder. Brapa lama dah weh.. Ni dah 2010....


Anyway.......


Suami saya nanti tgk sorang je la dawn treader tu... Nayah bayah tu mana nak letak.. Klu ada poket macam kanggaru bole la bawak....


No comments:

Post a Comment